A Cikkek menüpont egy nagy átalakításon esett át, minden elérhető egy gombnyomásra, és még bevezetőt is olvashattok, ha a cím egymagában nem keltené fel az érdeklődéseteket.
Újra indítunkk szavazásokat, amelyek mostantól havonta fognak változni.
A Crash Bandicoot Blast-ról szóló információkat teljesen újraírtam, és egy kis galériát is mellékeltem.
A Nagy Crash teszt!-ben a képekkel problémák adódtak, ezért újakra cseréltem őket.
Remélem, hogy tetszenek a változások, és az új tartalom.
Crash Bandicoot HD, már letölthető a demó! - BBC
2012. 07. 17.
Ahogy tegnap megírtuk, gőzerővel folynak a munkálatok egy Crash-klasszikus feldolgozása ügyében. A fejlesztők éjt nappallá téve dolgoznak, ezt bizonyítja a mod folyamatosan frissülő weboldala is (http://crashbandicoothd.blogspot.hu). Képeket is nyilvánosságra hoztak az elmúlt napokban, hetekben, ezeket feltöltöttünk Nektek egy galériába. Nem kevesebb, mint 50 darab képet gyűjtöttünk össze, melyeket egy kattintással az alábbi linkre el is érhettek:
A fentebb említett oldalon találtunk egy videót, melyben a játék június eleji verziója látható. Azóta természetesen rengeteg változáson ment át a modifikáció, sokat foglalkoztak a környezet szebbé tételével, a legkisebb részleteken is pontosítottak. Tessék, itt a videó!
Ha a videót látva kedvet kaptatok a mod kipróbálásához, nem kell mást tennetek, csak a lentebb látható linkre kattintani. Az instállálás mindössze pár percet vesz igénybe, de egy program telepítése miatt szükség lesz a számítógép újraindítására, erre készüljetek fel. A demó (vagyis inkább annak is csak a demó változata) mindössze egy pályát tartalmaz, sok tárgy még nincs kidolgozva, ugyanis ez a játék áprilisi állapotát tükrözi. Az irányítás sem tökéletes még, de a problémákat biztosan orvosolni fogják majd a készítők.
Természetesen bármilyen, Crash Bandicoot HD-vel kapcsolatos friss hírről, módosításról a lehető leghamarabb tájékoztatni fogunk Titeket. Éppen ezért ne felejtsetek naponta feljárni a CFP-re, ugyanis nálunk sohasem áll meg az élet - még nyáron sem!
Eladnák az Activision Blizzardot, újabb fan game a láthatáron - hírösszefoglaló - BBC
2012. 07. 16.
Az elmúlt hét bővelkedett Crash-sel kapcsolatos hírekben, szóbeszédekben, melyeket próbáltunk nektek egy csokorba gyűjteni. Olvashattok üzleti sakkjátszmáról a Vivendi és az Activision Blizzard között, Crash hivatalos weboldalának rejtélyes leállásáról és egy újabb fan game ötletéről. Nem szaporítom tovább a szót, jöjjenek a hírek!
A Vivendi megválna az Activision Blizzardtól - de ki lenne a vevő?
A Reuters hírügynükség értesülései szerint a Vivendi hajlandó lenne megválni egyik leányvállalatától, név szerint az Activision Blizzardtól Az "anyacég" igazgatója, Jean-René Fourtou leszögezte, az összes lehetőséget megvitatják majd. Az érintett vállalat 2007-ben jött létre, miutánaz Activision és a Vivendi Games egyesült. Érdemes tudni, hogy a legnagyobb amerikai videojáték-
kiadóról van szó, mely tavaly 5 milliárd dolláros bevétellel zárt, és a francia cégóriás 61 százalékos részesedést birtokol benne. Egyes források szerint a tranzakció akár 10 milliárd dolláros profitot is hozhatna a Vivendinek.
Pletykák szerint pénzügyi vállalatokon kívül az érdeklődők között van a Time Warner, a Microsoft, a Walt Disney Corporation és a Take-Two Interactive Software is. A legfrissebb jelentések szerint a Microsoft a legérdeklődőbb a jelöltek közül, azonban még ők is vacilálnak. A Disney elemzők szerint nem szándékozik ajánlatot tenni, míg a Take-Two tervei között nem szerepel egy ekkora horderejű tranzakció lebonyolítása. Azonban a szakértők szerint a helyzet bármikor megváltozhat.
Hogy miért is fontos számunkra ez az üzleti huzavona? A válasz roppant egyszerű: mivel a Crash-játékok készítéséhez szükséges jogok továbbra is az Activision kezében vannak, nem mindegy, ki felügyelete alatt működik majd tovább a társaság. Bízzunk benne, hogy a lehető legjobb döntés születik!
Elérhetetlen a hivatalos oldal, az okok ismeretlenek
Különös dologra lettek figyelmesek azok, akik az utóbbi napokban a Crash Bandicoot-széria hivatalos oldalát, a www.crashvillage.com címen elérhető weblapot szerették volna meglátogatni. Ugyanis - valami rejtélyes oknál fogva - az oldal nem elérhető. Természetesen azonnal megindultak a találgatások, egyesek szerint már "előkészítik a terepet" egy következő játéknak. Nem tudjuk, mi történik a színfalak mögött, de mindenesetre furcsa, hogy egy játék hivatalos weboldalát semmi előjel és magyarázat nélkül megszüntetik...
Kattints a képekre a nagyobb méretű változatok megtekintéséhez!
Újabb rajongói kezdeményezés, tarolhat a Crash Bandicoot HD!
A végére hagytuk a legnagyobb durranást. Bár az első projekt, a Crash Bandicoot Returns úgy tűnik, zátonyra futott, a szomorú bejelentéssel egyidőben azonban felbukkant egy másik kezdeményezés is: a Crash Bandicoot HD. A készítők nem veszik félvállról a dolgukat, folyamatosan frissítik a játék hivatalos weboldalát, a munka óriási sebességgel folyik. Napról napra több kép és videó lát napvilágot, nemrég pedig bemutattak a játékról (pontosabban annak környezetéről) egy kétperces videót. A mai napon is új fotókat hoztak nyilvánosságra, a grafika káprázatosnak ígérkezik, és bár a játékmenetről még nem tudunk semmit, ne legyen kétségünk afelől, hogy a fejlesztőcsapat felületes munkát végezne ezen a téren.
Sajnálatos, hogy a mod kiadására sokat kell még várnunk, ugyanis a szerkesztők leszögezték: jelen pillanatban nincs lehetőségük kiadni a modot, így várhatóan leghamarabb november-december tájékán fog megjelenni a feldolgozás.
„A Segának és a Nintendónak már volt kabalája...” - Wickon
2012. 07. 15.
Crash Bandicoot a PlayStation kabalája volt. Crash Bandicootot 1996-ban azért hozták létre, mert a Sonynak kabalára volt szüksége, amely csak az ő konzolukon hódít, mivel a vetélytársak a Seganak és a Nintendonak már kabalájuk, nevezetesen Sonic és Márió.
Jason szavai:
"A legfontosabb, hogy Andy és én azért tettük ezt a bátor döntést, mert a Segának és a Nintendónak már volt kabalája, ezért a Sony PlayStationre akartuk elkészíteni a játékunkat. A Sony új volt a videójátékok körében és ez okból kifolyólag nem volt egyedi szereplőjük. Utahban voltunk nagy gondolkodásban két nappal a döntés után. Két, 24 éves srác, akik nem alkottak azelőtt sikeres játékot, a kocsi hátsó ülésére dobva összes földi vagyonukat, Los Angelesbe fognak vezetni, hogy fölvegyék az első alkalmazottjaikat és kitalálják, hogy miként hozhatnak létre egy 3D-s akciódús játékot... egy lenyűgöző szereplőt.
A hátralévő teendő csak annyi volt, hogy felhívtuk a Sonyt, hogy tájékoztassuk őket arról, hogy megalkottuk a kabalájukat. Ez egyszerű volt. Tényleg."
A kockázat végül megtérült, annak ellenére, hogy a csapat akkor még nem is tudott róla, hogy a Sony titokban saját kabaláját tervezte azokban az időkben.
A Prototype, és annak folytatásának alkotói, akik mellesleg elkészítették a Scarface-t és a minket értintő három Crash Bandicoot játékot (Crash Tag Team Racing, Crash of the Titans és Crash Mind over Mutant) valamint a szintént hozzájuk köthető eltörölt Crash Bandicoot 2010-et, úgy tűnik nem létezik többé.
Rob Bridgett ezt egy tweetben tudatta: "RIP Radical Entertainment 1991-2012". Az Activision néhány 2008 és 2010-re visszahaladó ok miatt állította le a céget. A dolgozók szerencsére nem maradnak munka nélkül, mert az Activision áthelyezi őket másik cégekhez.
Van aki ennek örül, és van aki kevésbé, de sajnos nem tudjuk, hogy így mi lesz Crash-el. Viszont nem ez minden ami mostanában történt, ugyanis a jó hír az, hogy Jason Rubin (azaz Crash alkotója) lett az évek óta anyagi gondokkal küszködő THQ vezérigazgatója.
Ez azért lényeges dolog, mert ha szerencsénk lesz, akkor remélhetőleg Jason Rubin megkörnyékezi az Activisiont egy új Crash játékkal kapcsolatban. Jason már többször is felvázolta egy új Crash játékkal kapcsolatos elképzeléseit, ami számunkra mindenképpen biztos kezeket jelente.