2001-ben a Traveller’s Tales megjelenteti az első PlayStation 2-re, Xbox-ra és GameCube-ra is megjelenő epizódot a Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex-et, ami Crash Bandicoot 4-nek is szokás hívni. A cím magyarra fordítva „Cortex haragja”. A történet ugyanis arról szól, hogy Cortex egy szuper, izompacsirta, pusztító szörnyet hoz létre, arra a célra, hogy végezzen Crash-sel. Ez nem más mint Crunch Bandicoot. És még rak rá egy lapáttal, azzal, hogy Uka Uka előhívja a négy elem maszkjait. A víz, a tűz, a levegő és a föld maszkot. És ezek a maszkok is segítenek Crunch-nak azzal, hogy természetfeletti erőket adnak neki. A játékban mindegyik főellenfél Crunch, kivéve a legutolsót, mert akkor Cortex és Crunch. Ezt a részt leginkább a Crash 3-hoz lehet hasonlítani, mivel szinte ugyanaz a Warp Room-ok elrendezése is. A gyémántok ugyanazt a szerepet töltik be. Kapunk a pálya végigjutásáért, az összes doboz széttöréséért, és az időre végigrohanásért is. Ezen felül persze ne feledkezzünk meg a jó öreg titkos pályákat megnyitó gyémántokról sem.
|
|
|
NTSC-US
2001. október |
PAL
2001. október |
NTSC-J
2001. december |
-
Konzolok: PlayStation 2 / Xbox / GameCube
-
Típus: 3D ügyességi
-
Fejlesztő: Traveller's Tales
|