Miután a Mind Over Mutant megjelent, a Radical Entertainment azonnal elkezdett dolgozni az I am Crash Bandicoot (vagy régebbi információk szerint Crash Landed) játékon, ami nem csak egy vadonatúj platformer rész lett volna a sorozatban, de reboot is.
2010-re pedig nem csak egy, hanem kettő Crash Bandicoot játék is tervben volt. A második egy gokart versenyzős játék, amit a High Impact Games fejlesztett. A stúdió 2003-ban jött létre, és az egykori Naughty Dog (Crash Bandicoot megalkotói) és Insomniac Games (Spyro the Dragon megalkotói) tagok alapították. A gokart versenyzős játékot, amit csak a fejlesztési neve alapján Crash Team Racingnek nevezünk (nem összetévesztendő az 1999-es versenyzős játékkal ugyanezen névvel).
Kezdetben sem az Activision, sem a stúdió nem akart nyilatkozni a játékról, de később a High Impact Games egyik alkalmazotta megerősítette, hogy a játék fejlesztése folyamatban volt, de végül a másik játék törlése miatt a gokártos mellékszál értelmét vesztette, ezért törölték.
A fejlesztési listán volt:
-
Több játszható karakter (20-30)
-
Játékfigurák minden egyes karakternek (Pontos célja ismeretlen, de talán köze van a Skylanders-hez)
-
Animáció
-
12 pálya, és 10 fegyver
-
Repülési fizika bevonása
2012 februárjában 9 kép látott napvilágot a játékról, amelyeket ITT tekinthettek meg.
A játék PlayStation 3-ra, Wii-re, és Xbox 360-ra jelent volna meg.
A játék létezéséről először az egyik High Impact Games dolgozó honlapja árulkodott, ami azóta már megszűnt.
High Impact Games / Burbank, CA 2006 – Present
Crash Team Racing – Prototype – PS3 - Xbox 360 - Nintendo Wii
Lead Animator
§ Animated many In-game Playable Characters and Cinematics.
§ Oversaw Team of Animators.
§ Coordinated – Directed all animation for Prototype.
§ Created Toy Prototypes for Characters and Functionality within game.
A honlapon még
A játék egyhangban volt a Crash Landeddel stílusát és világát tekintve, olyan mrtékben, hogy a karakter modelleket és más dolgokat is megosztott egymással a két stúdió a közös élményért. Ezen kívül mindkét játék zenéjét Gabriel Mann és Rebecca Kneubuhl szerezte (érdekes megjegyezni, hogy ennek a játéknak a zenéjét felhasználták a Crash Bandicoot Nitro Kart 2-ben). Nem sokat tudni a játék történetéről, csak annyit, hogy ehhez is készütek átvezető filmek, ahogyan az a Crash játékokban már megszokott volt.
Játékmenet
A Crash Team Racing 2010 nagyvonalakban hajaz a az előző két gokartversenyzős Crash játékban ismert játékmenetre. Megtalálható volt benne a powerslide, azaz a három egymást követő farolás után kapott gyorabb sebesség. Ezt az alápotot a gumik égése jelezte volna, ahogy látni lehet a fentebbi képen is.
A dobozokból felvett fegyverek is jelen voltak, visszatért többek között az ismert bowling bomba és TNT is.
Alkatrészek
A játék egyedi újítása lett volna 12 féle modifikáció – a gumik, a motor és a lökhárító mind variálhatóak lettek volna, s egy-egy kategórián belül összesen 4 variáns volt elérhető, melyek új képességekkel ruházták fel a gokártot. Így összesen 64 félee kombinációt lehetett létrehozni.
Ezeket a variánsokat a játékban kellett volna megnyitni, mivel kezdetben mindenből csak az alap változat lett volna elérhető. A módosításokkal új utak nyíltak meg a játékos előtt egy pályán, ahol az elemek megfelelő kombinálásából előnyhöz juthatott. Kifejezetten jópofa ötlet, hogy minden alkatrészt állatok inspiráltak.
Kerekek
-
Alap gumik: Sima gumik, különösebb hatás nélkül.
-
Rák gumik: Ezekkel a kerekekkel nem ragadtunk volna le a homokban és a bukkanókon.
-
Oktopusz gumik: Ezekkel a tapadós kerekekkel függőleges utakon is vezethettünk volna.
-
Gömbhal gumik: Ezekkel a kerekekkel a víz felszínén is vezethettünk volna.
Motorok
-
Alap motor: Egyszerű motor, különösebb hatás nélkül.
-
Angolna motor: Az ellenfelekhez hozzáérve áramütést szenvedtek volna, ezzel lelassítva őket egy időre.
-
Malac motor: Tűzet fúj ki, hogy felgyorsulhass.
-
Béka motor: Ezzel a motorral kettőt is tudott volna ugrani az autó.
Lökhárítók
-
Alap lökhárító: Egyszerű lökhárító, különösebb hatás nélkül.
-
Rák lökhárító: A rák ollókkal elvehettünk volna wumpa gyümölcsöket és dobozokat más játékosok orra elől.
-
Vaddisznó lökhárító: Fel lehetett vele lökni a többi versenyzőt, valamint nagy sziklákat is áttörhettünk a használatával.
-
Armadilló lökhárító: Fékezésért cserébe a páncél összehúzódik, és megvéd a támadásoktól.
|