Miutn a Mind Over Mutant megjelent, a Radical Entertainment azonnal elkezdett dolgozni az I am Crash Bandicoot (vagy rgebbi informcik szerint Crash Landed) jtkon, ami nem csak egy vadonatj platformer rsz lett volna a sorozatban, de reboot is.

2010-re pedig nem csak egy, hanem kett Crash Bandicoot jtk is tervben volt. A msodik egy gokart versenyzs jtk, amit a High Impact Games fejlesztett. A stdi 2003-ban jtt ltre, s az egykori Naughty Dog (Crash Bandicoot megalkoti) s Insomniac Games (Spyro the Dragon megalkoti) tagok alaptottk. A gokart versenyzs jtkot, amit csak a fejlesztsi neve alapjn Crash Team Racingnek neveznk (nem sszetvesztend az 1999-es versenyzs jtkkal ugyanezen nvvel).
Kezdetben sem az Activision, sem a stdi nem akart nyilatkozni a jtkrl, de ksbb a High Impact Games egyik alkalmazotta megerstette, hogy a jtk fejlesztse folyamatban volt, de vgl a msik jtk trlse miatt a gokrtos mellkszl rtelmt vesztette, ezrt trltk.
A fejlesztsi listn volt:
-
Tbb jtszhat karakter (20-30)
-
Jtkfigurk minden egyes karakternek (Pontos clja ismeretlen, de taln kze van a Skylanders-hez)
-
Animci
-
12 plya, s 10 fegyver
-
Replsi fizika bevonsa
2012 februrjban 9 kp ltott napvilgot a jtkrl, amelyeket ITT tekinthettek meg.
A jtk PlayStation 3-ra, Wii-re, s Xbox 360-ra jelent volna meg.
A jtk ltezsrl elszr az egyik High Impact Games dolgoz honlapja rulkodott, ami azta mr megsznt.
High Impact Games / Burbank, CA 2006 – Present
Crash Team Racing – Prototype – PS3 - Xbox 360 - Nintendo Wii
Lead Animator
Animated many In-game Playable Characters and Cinematics.
Oversaw Team of Animators.
Coordinated – Directed all animation for Prototype.
Created Toy Prototypes for Characters and Functionality within game.
A honlapon mg
A jtk egyhangban volt a Crash Landeddel stlust s vilgt tekintve, olyan mrtkben, hogy a karakter modelleket s ms dolgokat is megosztott egymssal a kt stdi a kzs lmnyrt. Ezen kvl mindkt jtk zenjt Gabriel Mann s Rebecca Kneubuhl szerezte (rdekes megjegyezni, hogy ennek a jtknak a zenjt felhasznltk a Crash Bandicoot Nitro Kart 2-ben). Nem sokat tudni a jtk trtnetrl, csak annyit, hogy ehhez is ksztek tvezet filmek, ahogyan az a Crash jtkokban mr megszokott volt.
Jtkmenet

A Crash Team Racing 2010 nagyvonalakban hajaz a az elz kt gokartversenyzs Crash jtkban ismert jtkmenetre. Megtallhat volt benne a powerslide, azaz a hrom egymst kvet farols utn kapott gyorabb sebessg. Ezt az alpotot a gumik gse jelezte volna, ahogy ltni lehet a fentebbi kpen is.
A dobozokbl felvett fegyverek is jelen voltak, visszatrt tbbek kztt az ismert bowling bomba s TNT is.
Alkatrszek

A jtk egyedi jtsa lett volna 12 fle modifikci – a gumik, a motor s a lkhrt mind varilhatak lettek volna, s egy-egy kategrin bell sszesen 4 varins volt elrhet, melyek j kpessgekkel ruhztk fel a gokrtot. gy sszesen 64 flee kombincit lehetett ltrehozni.
Ezeket a varinsokat a jtkban kellett volna megnyitni, mivel kezdetben mindenbl csak az alap vltozat lett volna elrhet. A mdostsokkal j utak nyltak meg a jtkos eltt egy plyn, ahol az elemek megfelel kombinlsbl elnyhz juthatott. Kifejezetten jpofa tlet, hogy minden alkatrszt llatok inspirltak.
Kerekek
-
Alap gumik: Sima gumik, klnsebb hats nlkl.
-
Rk gumik: Ezekkel a kerekekkel nem ragadtunk volna le a homokban s a bukkankon.
-
Oktopusz gumik: Ezekkel a tapads kerekekkel fggleges utakon is vezethettnk volna.
-
Gmbhal gumik: Ezekkel a kerekekkel a vz felsznn is vezethettnk volna.
Motorok
-
Alap motor: Egyszer motor, klnsebb hats nlkl.
-
Angolna motor: Az ellenfelekhez hozzrve ramtst szenvedtek volna, ezzel lelasstva ket egy idre.
-
Malac motor: Tzet fj ki, hogy felgyorsulhass.
-
Bka motor: Ezzel a motorral kettt is tudott volna ugrani az aut.
Lkhrtk
-
Alap lkhrt: Egyszer lkhrt, klnsebb hats nlkl.
-
Rk lkhrt: A rk ollkkal elvehettnk volna wumpa gymlcsket s dobozokat ms jtkosok orra ell.
-
Vaddiszn lkhrt: Fel lehetett vele lkni a tbbi versenyzt, valamint nagy sziklkat is ttrhettnk a hasznlatval.
-
Armadill lkhrt: Fkezsrt cserbe a pncl sszehzdik, s megvd a tmadsoktl.
|