"A sikeres Twinsanity után TT Oxford egy másik játékot akart fejleszteni. Egy autóversenyes játékra gondoltak, amely műfaja ellenére a Twinsanity folytatásaként képzeltek el. A játékot bonyolultnak tervezték, s minden karakter saját autót kapott volna. A versenyzőnek lehetősége lett volna "összeolvadnia" egyik vetélytársával. Ismerősen hangzik? Igen, mert ez valójában a Radical bocsátotta ki Crash Tag Team Racing név alatt.
Eredetileg tehát mi fejlesztettük volna a játékot. Sok ötletünk volt, amelyek már csak megvalósításra vártak volna. Azonban rövid időn belül a Vivendi Games lecserélte a fejlesztőcsapatot a Radicalra. Ezek után a saját ötleteik és elképzeléseik alapján fejlesztették a játékot.
Ennyi idő távlatából azt kell mondjam, hogy teljesen más lett volna a történet és mások a karakterek, ha mi adjuk ki a játékot, nem pedig a Radical.
Az alábbi kép az egyetlen a játékból:
Készítette: Keith Webb
|
A fenti képen Evil Crash látható. Ez az illusztráció azt bizonyítja, hogy ő is irányítható karakter lett volna.
Fake Ninának (aki a Twinsanity fejlesztésében is részt vett) volt egy ötlete:
"A játék játszódhatna Crash fejében, s a pályák alapulhatnának az ő álmain és vágyain." Azonban ez a terv soha nem lett megvalósítva.
A játék eléggé ígéretesnek tűnt. Jó játék lett volna, ha kiadják. De sajnos így alakult."
|