Crash Team Racing by Cras-h
A játékot a NaughtDog fejlesztette és adta is a piacra. A játék NTSC-US verziója igen hamar mégpedig 1999 szeptemberében látott napvilágot. Ellenben a játék PAL verziója ugyanennek az évnek a novemberében került piacra. A Crash Team Racing japán verziója is "megszületett" 1999 decemberében. A japán verziónak a címe ellenben nem Crash Team Racing, hanem Kurasshu Bandiku Reshingu. Gondolom mindenki tudja, hogy a játék egy gokart versenyes játék. Arra sem túl nehéz rájönni, hogy kizárólag PlayStation 1-re adták ki a játékot.
Történet
A világűr mélységeiből egy űrhajó közeleg a föld felé. A hajó pilótája egy furcsa zöld idegen aki kihívásokat keres a földön. Egy kamera szerűséget küldd le a földre melllyel látja a földön élőket és felfedi nekik szándékait. Az idegen neve Nitros Oxide aki úgy tartja magáról, hogy ő a leggyorsabb versenyző az egész galaxisban. A hobbija követeli, hogy bolygóról- bolygóra járja a galaxist és versenyezzen a bolygón lakókkal.Ha a helyi versenyzők veszítenek nagyon nagy árat fizetnek érte. Mégpedig a bolygójukat adják át Oxide-nak. Azt tervezi, hogy a földből egy óriási gépjármű parkolót készít, hacsak a földi versenyzők le nem győzik őt. Oxide éppen Crash-ékkel (és ellenfeleikkel) tárgyal a versenyről. Crash-ék elfogadják a kihívást hiszen nincs is más választásuk. Cortex is beleegyezik, de csak azért, hogy senki ne hódítsa el a világuralomra vonatkozó terveit. Mindenki elkezd dolgozni a saját gokartján. Majd nem sokkal később a versenyek elkezdődnek.
Játsszunk!
Történet: Nos a történetet nagyon jól kitalálták, mert nekem nagyon tetszik. Igazából itt van legelőször egy nagy fordulat hiszen ebben a részben Crash és Cortex egy közös ellenségre bukkantak vagy talán az ellenség bukkant rájuk. Most először van, hogyegy cél érdekében harcolnak mégpedig a föld megmentése érdekében össze fognak. Ezek után én a történetet a következő képpen értékelem: 5/5
Játékélmény: A játékélmény hogy úgymondjam majdnem tökéletes vagy talán még azt is mondhatnám, hogy az. Nagyon jó ötlet volt a tervezőktől, hogy egyszerűen a játékos ügyességét is kérdésre vették azzal, hogy a kanyarokban lévő faralással való gyorsítást milyen mértékben képes a játékos használni és ezzel előnyt szerezni az ellenfelek előtt. A játék nem túl könnyű, de nem is annyira nehéz így nyugodtan mondhatom azt, hogy pont jó a játék nehézségi szintje. Nincs túl sok pálya a játékban, de megemlíteném, hogy minden pályán minimum háromszor kell végig mennünk ezzel talán kicsit hosszabnak tűnik a játék. Mindezeket plusz még az itt nem leírtakat együttvéve a játékélmény: 4/5
Zeneék, hangok: A zenék és a karakterek hangjai amiket a játékban lehet hallani kicsit érdekesek, de mégis nagyon jók. Ezekkel a fajta és stílusú zenékkel mégjobbá tették a játékot. Nem is beszélve a karakterek megszólalási hagjaikról, mert azok tökéletesek erre nincs más szó. Minden karakterhez 100%-osan passzolnak a kiválasztott hangok. Másképp kicsit nehéz is lenne őket elképzelni. Mivel a zene lehetne kicsit jobb is, de a hagok tökéletesek így a zene és a hang együttvéve: 4/5
Grafika: A képen melyet felhasználtam a grafikai ckkhez azon is nagyon jól látszik a játék grafikai minősége, ezért is választottam ezt a képet. Na tehát így ti is látjátok, de azért leírom a saját kis véleményem a játék grafikájáról. Nagyon nagy dícséretet érdemelnek a készítők mivel ezt a garfikai szintet a mai napokban lehet, hogy eléggé "rossz"nak ítélik meg, de abban az időben ezt a garfikai szintet elérni nem volt olyan könnyű. A karakterek és a tájak, helyszínek lehet, hogy nem túl kidolgozottak és nem mutatnak sok mozgást (mint például Crash szája), de mégis elég tűrhető a minőség. Mivel ez a játék kicsit régebben készült így azt is figyelembe véve a garfikát a következőre értékelem: 5/5
Összesen: 18/20
|