Crash Bandicoot by Cras-h
A jtkot a NaughtyDog ksztette 1996-ban, majd ksbb adta piacra. A jtkbl hrom verzi kszlt. Termszetesen az NTSC ami 1996 augusztusban ltott napvilgot. Nem sokkal ksbb a jtk PAL verzija is megszletett ugyanebben az vben, de novemberben. A harmadik verzi a japn veru amelyet 1996 decemberben adtak ki, melynek cme Kurasshu Bandiku. Ez a jtk mindssze PlayStationra jelent meg. A jtk egy 3 dimenzis platformer jtk.

Trtnet
Valahol egy kicsi ausztrliai szigetcsoportban a gonosz tuds, Dr. Neo Cortex, ersznyeseket kap el a termszetes lhelyeikbl, hogy ltre hozzon egy sereg szuper llatot. Szndkban ll bezrni mindazokat, akik nevettek az tletein. Megkrte Dr. Nitrus Brio segtsgt, aki egy gymond bart, de egyben egy versenytrsa is volt Cortex-nek. Brio ltrehozta az els teljesen funkcionlis Evolvo-Rayt, egy gpet, ami az llatoknak intelligencit s emberekhez hasonl tulajdonsgokat ad. A gpezet hasznlata utn az utols lpskpp az llatot a Cortex Vortex-be teszik melyet maga Cortex ksztett.
Cortex elszr ersznyeseket prbl meg tlltani az oldalra. Ezek kzepette az ersznyesek kzepette van Crash, egy keleti Barred Bandicoot, akivel Cortex-nek az a clja, hogy serege vezetje legyen. Az Evolvo-Ray teljesen jl mkdtt Crash-en, de a Cortex Vortex visszautastotta Crash-t a kedves termszete miatt. Mieltt elfogtlk ket s elvittk a kastlyba Crash megismerkedett egy nstny bandicoot-tal akit Tawna-nak hvtak. Crash megfogadta, hogy brmi ron, de visszaszerzi szerelmt mg akkor is, ha magval a gonosszal kell szembenznie.
Crash immr egy tengeren sodrdik tudatlanul mg nem egy szigethez r melynek neve N. Sanity Island. A szigetet s az egsz szigetcsoportot Aku Aku az egykori rdgz szelleme vdi. Mikor Aku megtudja, hogy Crash itt van, hogy meglltsa Cortex-et s a gonoszsgot Aku gy dnt, hogy segt neki. gy ketten nekivgtak s ezzel kezdett vettk a tuds s teremtmnye kzti harcok.
Jtsszunk!
Trtnet: A trtnet fantasztikus. Taln azrt is ilyen j az egsz trtnet hiszen vgre nem egy ppen kzismert llattal jtszhatunk. s az is nagyon j, hogy a jtkban a boss-oknak is megvan a maguk "ltrejtte", hiszen ltalban egy jtkban van boss, de azt sem lehet tudni, hogy ki vagy, hogy honnan jtt. 5/5
Jtklmny:A jtkkal val jtszs kzben a jtkos egyszeren belemerl a jtkba. Szemly szerint nekem nagyon tetszik a jtk hangulata, nem tl knny a jtk, de annyira nem is vgigjtszhatatlan. Sok ellensg van egy plyn akiket ugyan nem nehz kiiktatni, de mgis j, hogy ennyi van. A tj s maga, hogy ilyen szigetek vannak, hogy eljuss a fellensghez nagyszer. A plyk sok rdekessget rejtenek. 5/5
Grafika:A grafika. Nos. A grafika nagyszer. Tudom most azt hiszitek, hogy mindenre ezt mondom, de ez nem igaz. Ebben az idben ez a grafikai szint elkpesztnek szmtott. A ksztknek had gratulljak. 5/5
Zenk, hangok:Na kezdjk a zenkkel. Itt mg nem volt knny dolguk a ksztknek hiszen egy teljesen egyedi dallamot kellett ksztenik. A zene minden krnyezethez kitnen illik. A hangulatot fkpp a zene adja a jtkban. Nos s mg ott vannak a karakterek hangjai...Arrl az a vlemnyem, hogy kivlak, de nem is mondhatnk mst hiszen nem nagyon tudom elkpzelni ms hanggal a karaktereket. Persze, ha ms hangjuk lenne akkor meg gy nem tudnm elkpzelni ket. 5/5
sszesen: 20/20
|