Crash Bandicoot by Cras-h
A játékot a NaughtyDog készítette 1996-ban, majd később adta piacra. A játékból három verzió készült. Természetesen az NTSC ami 1996 augusztusában látott napvilágot. Nem sokkal később a játék PAL verziója is megszületett ugyanebben az évben, de novemberben. A harmadik verzió a japán veruó amelyet 1996 decemberében adtak ki, melynek címe Kurasshu Bandiku. Ez a játék mindössze PlayStationra jelent meg. A játék egy 3 dimenziós platformer játék.
Történet
Valahol egy kicsi ausztráliai szigetcsoportban a gonosz tudós, Dr. Neo Cortex, erszényeseket kap el a természetes élőhelyeikből, hogy létre hozzon egy sereg szuper állatot. Szándékában áll bezárni mindazokat, akik nevettek az ötletein. Megkérte Dr. Nitrus Brio segítségét, aki egy úgymond barát, de egyben egy versenytársa is volt Cortex-nek. Brio létrehozta az első teljesen funkcionális Evolvo-Rayt, egy gépet, ami az állatoknak intelligenciát és emberekhez hasonló tulajdonságokat ad. A gépezet használata után az utolsó lépésképp az állatot a Cortex Vortex-be teszik melyet maga Cortex készített.
Cortex először erszényeseket próbál meg átállítani az ő oldalára. Ezek közepette az erszényesek közepette van Crash, egy keleti Barred Bandicoot, akivel Cortex-nek az a célja, hogy serege vezetője legyen. Az Evolvo-Ray teljesen jól működött Crash-en, de a Cortex Vortex visszautasította Crash-t a kedves természete miatt. Mielőtt elfogtálk őket és elvitték a kastélyba Crash megismerkedett egy nőstény bandicoot-tal akit Tawna-nak hívtak. Crash megfogadta, hogy bármi áron, de visszaszerzi szerelmét még akkor is, ha magával a gonosszal kell szembenéznie.
Crash immár egy tengeren sodródik tudatlanul míg nem egy szigethez ér melynek neve N. Sanity Island. A szigetet és az egész szigetcsoportot Aku Aku az egykori ördögűző szelleme védi. Mikor Aku megtudja, hogy Crash itt van, hogy megállítsa Cortex-et és a gonoszságot Aku úgy dönt, hogy segít neki. Így ketten nekivágtak és ezzel kezdetét vették a tudós és teremtménye közti harcok.
Játsszunk!
Történet: A történet fantasztikus. Talán azért is ilyen jó az egész történet hiszen végre nem egy éppen közismert állattal játszhatunk. És az is nagyon jó, hogy a játékban a boss-oknak is megvan a maguk "létrejötte", hiszen általában egy játékban van boss, de azt sem lehet tudni, hogy ki ő vagy, hogy honnan jött. 5/5
Játékélmény:A játékkal való játszás közben a játékos egyszerűen belemerül a játékba. Személy szerint nekem nagyon tetszik a játék hangulata, nem túl könnyű a játék, de annyira nem is végigjátszhatatlan. Sok ellenség van egy pályán akiket ugyan nem nehéz kiiktatni, de mégis jó, hogy ennyi van. A táj és maga, hogy ilyen szigetek vannak, hogy eljuss a főellenséghez nagyszerű. A pályák sok érdekességet rejtenek. 5/5
Grafika:A grafika. Nos. A grafika nagyszerű. Tudom most azt hiszitek, hogy mindenre ezt mondom, de ez nem igaz. Ebben az időben ez a grafikai szint elképesztőnek számított. A készítőknek had gratuláljak. 5/5
Zenék, hangok:Na kezdjük a zenékkel. Itt még nem volt könnyű dolguk a készítőknek hiszen egy teljesen egyedi dallamot kellett készíteniük. A zene minden környezethez kitűnően illik. A hangulatot főképp a zene adja a játékban. Nos és még ott vannak a karakterek hangjai...Arról az a véleményem, hogy kiválóak, de nem is mondhatnék mást hiszen nem nagyon tudom elképzelni más hanggal a karaktereket. Persze, ha más hangjuk lenne akkor meg így nem tudnám elképzelni őket. 5/5
Összesen: 20/20
|