Fejlesztői napló - első hét
A projekt fejlesztése már-már mindennapjaink részéve vált. A remek modellezőnk, MacGivre, először állt munkába. Egy egész délelőttöt töltöttem vele, hogy megtanítsam a CryEngine használatára és rejtelmeire. Itt vannak az első kreálmányai:
Kattints a képre a nagyobb mérethez!
Szerencsére a csapatunkhoz új tagok csatlakoztak: James Palden a hangokért lesz felelős, Manuel Massobrio pedig a zenelista összeállításában fog sedkézni.
Én alapvető tárgyakon, elemeken dolgoztam és volt időm rendszerellenőrzéseket és különféle teszteléseket is végezni. Tiago, a programozónk hamarosan beépíti a játékba a dobozokat: ez egy trükkös folyamat, mivel sok effekt van, amelyeknek tökéletesen kell működniük. Például egy nitro dobozhoz öt dolgot kell hozzárendelni:
1. Folyamatos mozgások végzése
2. Kontaktus
3. Felrobbanás
4. Hatás a közeleben levő dobozokra
5. A doboz felismerése a statisztikákban
Lassi és Chris Crash játékba való beépítésén munkálkodnak. Az első videót talán már a következő hónapban is bemutathatjuk!
|