Hrekben gazdag hten, heteken vagyunk tl, ennek megfelelen nem tudtunk egy cikkben beszmolni az jdonsgokrl. Napvilgot ltott a Returns fejlesztsnek negyedik fejleszti naplja, melyben hat gynyr kpet lthatunk egy erds tjrl. A projekt egyre gretesebbnek tnik, remlhetleg az Activision szbe kap a nagy rdekldst ltva.

Charles Zembillas is rengeteg rgi tervrajzot posztolt blogjn, melyekhez fztt lersokat is. Bemutatjuk a legjabbakat, de ne feledjtek, erre a linkre kattintva az sszes eddigit megtallhatjtok.
Charles Zembillast idzzk:
"Hoztam valamit a fanatikusnak s a blogom olvasinak. Ezek 1997. mrcius 28-n kszlt tervrajzok, melyeket a Crash 2 fejlesztse sorn ksztettem. A kpeken egy bbi jegesmedve lthat desanyjval. Mivel csak jelentktelen karakterek voltak, egyszeren s kzvetlenl brzoltam ket."

"Alaposan krbenztem az archvumomban s talltam valami nagyon klnlegeset, amit okvetlen meg kell oszanom a Crash-rajongkkal. Ezek az els tervrajzok Dingodile-rl, aki a Crash 3-ban szerepelt elszr. 1998. februr 4-n kszltek ezek a rajzok. Nagyon szp s boldog idk voltak ezek. A kapcsolatom remek volt a Naughty Doggal, emelett pp akkor nyitott ki a tanodm, ami miatt nagyon lelkes voltam. Az volt az tletem, hogy egy flig ding, flig krokodil karaktert kellene csinlni. Az albb kzlt kpek az els prblkozsaim. Azt hiszem, most elszr lthajta ket a nagykznsg, remlem tetszenek."

"A kvetkez rajzok is 1998. februr 4-n kszltek. Valamelyik kpen kalapban, valamelyiken pedig hajjal lthat, ltszik, hogy ezek mg csak kezdetleges rajzok, tletek."

"Ezek az alkotsok is azv februrjbl valk. Sajnos kt kprl hinyzik Dingodile farka; akkoriban magamnak kellett fnymsolnom a tervrajzaimat, s nem kaptam a cgtl j minsg msolatokat."
